Een website die perfect matcht met de ervaring van link21
Bij de uitgebreide renovatie van Bar Brasserie link21 mocht een nieuwe website natuurlijk niet ontbreken – een website die perfect de elegantie en warmte van het vernieuwde interieur weerspiegelt. We ontwikkelden een vernieuwde branding, waarbij sfeervolle foto’s de unieke beleving van link21 tot leven brengen.
De website biedt bezoekers een helder overzicht van alle facetten van de Bar Brasserie en nodigt uit om meer te ontdekken over de verfijnde keuken, de gezellige ambiance en het diverse aanbod. Dankzij de integratie met Resengo is het reserveren van een tafel of het aanschaffen van een cadeaubon eenvoudig geregeld.
Daarnaast kunnen klanten via een handige link eenvoudig take-away bestellen en zo de smaken van link21 thuis ervaren. Om tegemoet te komen aan het zakelijke publiek en de meetingruimtes toegankelijk te maken, is de website beschikbaar in zowel Nederlands als Engels.
Van zichtbaarheid naar zichtbare resultaten
Om de online zichtbaarheid van link21 te vergroten, begonnen we met het opzetten van doelgerichte Facebook-campagnes. De eerste stap was gericht op het verhogen van de awareness, terwijl de tweede stap zich richtte op het omzetten van die awareness naar daadwerkelijke reserveringen.
Met deze aanpak wisten we 751.000 mensen te bereiken. Sinds het lanceren van de conversiegerichte campagne in april, zien we ook een sterke toename in het aantal maandelijkse reserveringen.
Het genereren van een sterke merkbeleving dankzij content creatie
Naast de Meta-campagnes hebben we de organische content op Facebook, Instagram en LinkedIn van link21 een frisse, nieuwe look gegeven. Door middel van verschillende foto- en videoshoots hebben we de unieke sfeer en beleving van het restaurant perfect in beeld gebracht.
Instagram Reels groeien in populariteit, dus hebben we een specifieke strategie bedacht om deze korte en pakkende video’s te gebruiken om het merkverhaal van link21 op een impactvolle manier te vertellen. Met de opgefriste contentstrategie zagen we een merkbare groei in de engagement op onze organische posts.
Resultaten
Grote
toename van aantal reserveringen
750k+
mensen bereikt