Growth Process & Methodology
Een growth mindset en een agile design sprint journey zijn bewezen technieken voor meer en snellere groei. Elk kwartaal 1 marketingcampagne is not the way to go. Wel meerdere experimenten tegelijk.
Op die manier proberen we ons te onderscheiden van de klassieke marketingbureaus en werken we op een flexibelere manier aan jouw doelstellingen.
Phase slider
Phase 1
The Kick-off2 weken
Doelstellingen en stappenplan voor groeimarketing bepalen
Proces
- Workshop
- Groeidoelen
- KPI Framework
- Buyer persona & customer journey analyse
- Contentstrategie
- Stappenplan voor groeimarketing
2 weken
Doelstellingen en stappenplan voor groeimarketing bepalen
Proces
- Workshop
- Groeidoelen
- KPI Framework
- Buyer persona & customer journey analyse
- Contentstrategie
- Stappenplan voor groeimarketing
Phase 2
The Set-up2 weken
Geavanceerde analyse en rapportage
Proces
- Account & campaigns set-up
- (Advanced) tag management
- Tracking kwalitatieve en kwantitatieve data
- Contentcreatie
- CRM set-up
- Analyse en rapporten in key metric dashboard
2 weken
Geavanceerde analyse en rapportage
Proces
- Account & campaigns set-up
- (Advanced) tag management
- Tracking kwalitatieve en kwantitatieve data
- Contentcreatie
- CRM set-up
- Analyse en rapporten in key metric dashboard
Phase 3
The boost2 maanden
Eerst experimentele campagnes en optimalisaties
Proces
- Uitvoering van campagne-experimenten in wekelijkse sprints
- Data-analyse & campagne-optimalisatie
- Optimalisatie van conversie rate
2 maanden
Eerst experimentele campagnes en optimalisaties
Proces
- Uitvoering van campagne-experimenten in wekelijkse sprints
- Data-analyse & campagne-optimalisatie
- Optimalisatie van conversie rate
Phase 4
The Growthongoing
Schaalvergroting van winnende experimenten door marketing automation
Proces
- Marketingautomatisering opzetten
- Automatiseringsoverzicht
- Opzet campagne en management
- Optimalisatie lead-to-sale rate
ongoing
Schaalvergroting van winnende experimenten door marketing automation
Proces
- Marketingautomatisering opzetten
- Automatiseringsoverzicht
- Opzet campagne en management
- Optimalisatie lead-to-sale rate
Hoe we samenwerken
Kwartaal meetings
1 keer per kwartaal komen we samen om de prestaties van de OKR’s en KPI’s van de afgelopen 3 maanden te evalueren. Hier worden nieuwe doelstellingen en experimenten gedefinieerd.
Maandelijkse verslagen
Hoewel onze dashboards 24/7 beschikbaar zijn, begrijpen we dat een maandelijks overzicht toch handig is.
(2-)wekelijkse gesprekken
Afhankelijk van de omvang van de opdracht en de intensiteit van de samenwerking, bellen wij (2-)wekelijks met al onze klanten. We houden de communicatie kort en bondig, beloofd.
Transparantie
Wij zijn volledig open (minded) in onze manier van werken en in de resultaten van onze campagnes. Zonder geheimen tonen we of we al dan niet van toegevoegde waarde zijn.
Maandelijks
Maandelijkse betalingen zorgen voor meer flexibiliteit en consistentie. Wat er ook door ons gedaan moet worden, we doen het zonder naar de klok te kijken.
Flexibele plannen
Onze plannen zijn ontworpen om een flexibele (maatwerk)samenwerking te garanderen. Kies het plan dat vandaag het beste bij je past en bekijk later wat je dan nodig hebt.
They ❤️ boostU, here’s why…
De Koninck
boostU is een heel professioneel team, er wordt heel transparant gecommuniceerd en we zien voldoende resultaten.
Robby Lancel
Communication Coordinator
KLEIR.
Snelle feedback en zeer vlotte communicatie. Maandelijkse call is ook een enorme meerwaarde.
Mathias Vertessen
Dialectambassadeur
Innocent
De samenwerking met boostU verloopt heel vlot, ze zijn proactief en hands-on. Iets wat zeker goed van pas komt tijdens onze transitieperiode.
Margaux Codron
Junior brand manager
KBS Systems
boostU is de juiste digitale marketingpartner op lange termijn. Ze hebben een brede kennis en vooral een correcte projectaanpak.
Tim Thyssen
General Manager
Boretti
Ik zie dat boostU grote stappen maakt en steeds meer kan bereiken door het team uit te breiden. Dit past goed bij de richting die we samen op willen. We zijn heel eerlijk tegen elkaar, waardoor we elkaar naar een hoger niveau tillen.
Kim Keuzekamp
Graphic designer
Wintmolders
boostU is innovatief. Leuke jonge medewerkers met verfrissende ideeën! De investeringen die we hier doen zijn tot nu toe altijd de moeite waard geweest. Ik zou boostU zeker aanbevelen aan vrienden en werkcontacten.
Bea Princen
Project manager