Groei sneller met onze
Growth Design Sprint
Een growth mindset en een agile design sprint journey zijn bewezen technieken voor meer en snellere groei. Elk kwartaal 1 marketingcampagne is not the way to go. Wel meerdere experimenten tegelijk tijdens een wekelijks sprintproces.
En dit is echt anders dan wat de klassieke marketingbureaus doen. Onze flexibelere manier om jouw doelstellingen te bereiken werkt!
Day 1: Growth Brainstorm & Ideation
Begin altijd met een strak plan. Vooraf een strategie bepalen helpt ons je bedrijfs- en marketingdoelen te bereiken.
Day 2: Growth Creatives
Elk groei-experiment werkt enkel met de juiste inhoud. Op dag 2 focussen we ons een hele dag op het tot leven brengen van het groei-experiment en de campagneconcepten.
Day 3: Prototyping
Op dag 3 – na goedkeuring van onze creatieve concepten – starten we met prototypes. Dat betekent: de juiste MarTech toolstack kiezen om doeltreffende experimenten uit te voeren, MVP-landingspagina’s of web page flows te ontwikkelen enz.
Day 4: Growth Setup
Wanneer de inhoud klaar is, is het tijd om op dag 4 groeicampagnes op te zetten om bezoekers naar de experimenten te leiden. Wij zorgen voor alle benodigdheden om de experimenten uit te voeren. Het belangrijkste is dat je team nu uitgerust is met de juiste tools om meer growth sprints uit te voeren en het proces en de mindset op te bouwen.
Day 5: Growth Launch
Op de laatste dag komen we samen om al het verrichte werk doorheen de sprint voor te stellen. Samen drukken we op de startknop en starten we alle campagnes en experimenten in jouw groeitraject. En dan drinken we er eentje op!
Gynzy growth sprint
Gynzy is een Nederlands bedrijf dat ambities heeft om ook de Vlaamse markt te veroveren met hun online leerplatform. Tijdens de growth sprint werd een week lang intensief gewerkt om een succesvolle strategie uit te werken voor Gynzy
Vlieg erin met de Growth Design Sprint
Klaar om je bedrijf een boost te geven? Beginnen maar.